Aanmelden?

De volgende documenten hebben we nodig voor het uitvoeren van het onderzoek.

  • Beperkingenlijst van de bedrijfsarts (FML, IZP, LAB).

  • Laatste terugkoppeling van het spreekuur bedrijfsarts.

  • Datum eerste ziektedag.

  • Datum indiensttreding.

  • Salaris(schaal) van betrokkene.

  • Aantal uren per week.

  • Functiebeschrijving (voor zover aanwezig).

  • Functie-/loongebouw (voor zover aanwezig).

  • Algemene informatie over het bedrijf (verwijzing naar website of toesturen.. informatiefolder o.i.d.).

Het proces

  • U meldt een werknemer aan voor een arbeidsdeskundig onderzoek via de website, per telefoon of mail.

  • We bespreken de noodzaak tot een bedrijfsbezoek.

  • We maken een planning met het streven om binnen 2 weken het definitive rapport opgeleverd te hebben.

  • Er is een gesprek met de werkgever/leidinggevende van ongeveer 30 minuten.

  • Er is een gesprek met de werknemer van ongeveer 90 minuten.

  • Er is een terugkoppeling middels een driegesprek naar werkgever en werknemer van 15 minuten.

  • Er wordt een conceptrapportage opgesteld die wordt verzonden naar werkgever en werknemer.

  • Na eventuele correcties wordt een definitieve rapportage opgesteld en verzonden.

Professioneel arbeidsdeskundig advies binnen 2 weken, voor €999,- all-in*.

*Exclusief btw, inclusief alle overige kosten.