Aanmelden?
De volgende documenten hebben we nodig voor het uitvoeren van het onderzoek.
Beperkingenlijst van de bedrijfsarts (FML, IZP, LAB).
Laatste terugkoppeling van het spreekuur bedrijfsarts.
Datum eerste ziektedag.
Datum indiensttreding.
Salaris(schaal) van betrokkene.
Aantal uren per week.
Functiebeschrijving (voor zover aanwezig).
Functie-/loongebouw (voor zover aanwezig).
Algemene informatie over het bedrijf (verwijzing naar website of toesturen.. informatiefolder o.i.d.).
Het proces
-
U meldt een werknemer aan voor een arbeidsdeskundig onderzoek via de website, per telefoon of mail.
-
We bespreken de noodzaak tot een bedrijfsbezoek.
-
We maken een planning met het streven om binnen 2 weken het definitive rapport opgeleverd te hebben.
-
Er is een gesprek met de werkgever/leidinggevende van ongeveer 30 minuten.
-
Er is een gesprek met de werknemer van ongeveer 90 minuten.
-
Er is een terugkoppeling middels een driegesprek naar werkgever en werknemer van 15 minuten.
-
Er wordt een conceptrapportage opgesteld die wordt verzonden naar werkgever en werknemer.
-
Na eventuele correcties wordt een definitieve rapportage opgesteld en verzonden.
Professioneel arbeidsdeskundig advies binnen 2 weken, voor €999,- all-in*.
*Exclusief btw, inclusief alle overige kosten.